Speaker Coaxial
SPEAKER UPGRADE KIT - CO-AXIAL
Prijs: 177,31 EUR
Stuknr.: 08A55-TM8-600B
Speaker Dual Cone
SPEAKER UPGRADE KIT - DUAL CONE
Prijs: 103,53 EUR
Stuknr.: 08A55-TM8-600A
SPEAKER UPGRADE KIT - CO-AXIAL
Prijs: 177,31 EUR
Stuknr.: 08A55-TM8-600B
SPEAKER UPGRADE KIT - DUAL CONE
Prijs: 103,53 EUR
Stuknr.: 08A55-TM8-600A

over >70.000km (60k/jr).
jasjenl wrote:Ik heb inmiddels van m'n dealer de prijslijst van accesoires ontvangen inclusief montage & btw en dan zijn deze speakers toch wel wat duurder: de dual cone worden dan € 187 en de co-axial worden € 260 per setje. Volgens mijn dealer kiezen diverse klanten voor luidsprekers coaxiaal. Het geluid zou meer helder en voller moeten worden met tevens een diepere bass. Tja, wil je ze voor en achter vervangen ben je dus € 520 kwijt, dan mogen ze toch wel een aardige vebetering opleveren..

over >70.000km (60k/jr).

over >70.000km (60k/jr).

over >70.000km (60k/jr).
nk16 wrote:Hi allemaal,
Na 20000 probleemloze kilometers heb ik vorige week voorin een speaker upgrade (co-axial) laten monteren. En ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de geluidsverbetering. Het geluid is een stuk voller geworden, met iets meer bas. Maar wat vooral opvalt is dat het een stuk levendiger is, swingender, sprankelender. Wat mij betreft de investering van 252 euri's meer dan waard.
Ik kon niet zien van welk merk de luidsprekers waren. Er zat een keurig Honda stickertje op geplakt. De dealer vermoedde dat ze van Alpine afkomstig waren. Anyhow, ze waren keurig afgewerkt met een mooie afsluitende ring om de boel mooi en trillingsvrij te monteren. Ik vraag me af of deze prijs en performance het gedoe van zelfmontage van een aftermarket setje rechtvaardigd.....

over >70.000km (60k/jr).
Return to Insight Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest